• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

deloonwerker.bedeloonwerker.be

  • Bemesting
  • Ruwvoer
  • Machines
  • Activiteiten
  • Mechanisatie
  • Trekkers
  • Vakpartners
    • Vredo
  • Abonneren & Meer
    • Trekker van de Week
    • Nieuwsbrief
    • Abonneren
    • Adverteren
    • Contact
  • Terre Fermière (FR)
  • icon

Kongskilde komt met nieuwe One Brand strategie

Bedrijfsvoering Nieuwsbrief 17 maart 2015

Kongskilde Industries A/S, een van de grootste fabrikanten van landbouwoplossingen, heeft een ambitieuze One Brand strategie gelanceerd. De strategie maakt deel uit van een grootschalig proces, waarbij fabrieken, verkoopmaatschappijen en administratieve taken worden gestroomlijnd om het concurrentievermogen verder te vergroten.

In de toekomst worden alle landbouwmachines en oplossingen van Kongskilde Industries voorzien van de naam Kongskilde en de rode merkidentiteit. Vorige merknamen zoals Howard, Nordsten, Överum, Becker en JF worden nu onder één naam op de markt gebracht , Kongskilde.

“De One Brand strategie is ons antwoord op toekomstige uitdagingen. Kongskilde en zijn ondersteunende dealernetwerk zijn niet meer weg te denken uit de markt”, zegt Lars Sørensen, voorzitter van de Raad van Bestuur van Kongskilde. “Met deze strategie laten wij zien dat wij Kongskilde als apart merk gaan voortzetten, zo maken wij een einde aan de speculaties die onlangs in de pers verschenen”.

“De nieuwe strategie is het begin van een spannend traject voor ons allemaal, en drukt ons streven uit naar een zichtbaarder merk dat oplossingen en producten creëert die zorgen voor betere nettoresultaten voor onze klanten: de boeren en de dealers”, zegt Ole Gade, CEO van Kongskilde Industries.

“Het resultaat van het voortdurende proces is een sterker en winstgevender Kongskilde. In een later stadium zullen wij overwegen om op zoek te gaan naar een nieuwe eigenaar of partner, om het potentieel van Kongskilde volledig te benutten, zonder dat dit ten koste gaat van het merk of het gevestigde netwerk”, voegt Lars Sørensen toe.

Deel dit artikel

Tags
Kongskilde

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Optum in een ruimere jas
17 dec

Optum in een ruimere jas

Bodemverdichting aanpakken vraagt om visie én durven
16 dec

Bodemverdichting aanpakken vraagt om visie én durven

We reden mee met de vernieuwde New Holland T7 SWB-serie
16 dec

We reden mee met de vernieuwde New Holland T7 SWB-serie

Volvo FH electric
15 dec

Volvo FH Electric 4x2 vrachtwagens

Trackpointer
15 dec

Trackpointer gps-tracking zonder abonnement

Toon meer

Speciaal voor jou! Nieuws over

Optum in een ruimere jas

Optum in een ruimere jas

Bodemverdichting aanpakken vraagt om visie én durven

Bodemverdichting aanpakken vraagt om visie én durven

We reden mee met de vernieuwde New Holland T7 SWB-serie

We reden mee met de vernieuwde New Holland T7 SWB-serie

Meer loonwerk nieuws:

Maak hier uw keuze:

bemesting

Gewas & ruwvoer

Landbouwmachines

Loonwerk activiteiten

Mechanisatie

Trekkers

Toon meer

Footer

Onze vakpartners

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

 *
 *
Vul hier uw e-mailadres in
  • Abonneren
  • Contact
  • Nieuwsbrief
  • Adverteren
deLoonwerker.nl

Copyright © 2025 Prosu BV | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid

  • Nieuws
  • Bemesting
  • Gewas en ruwvoer
  • Landbouwmachines
  • Loonwerk activiteiten
  • Mechanisatie
  • Trekkers
  • Partners
    • Vredo
  • Abonneren & meer
    • Abonneren
    • Trekker van de Week
    • Nieuwsbrief
    • Adverteren
    • Contact
  • Terre Fermière (FR)